184. Vi idiotförklaras för ett F i en mattekurs

Idag har jag suttit och gråtit som ett litet dagisbarn som ramlat i en vattenpöl i mitt klassrum, allt detta hade ju självklart varit okej enligt landet lagom om det var för tretton år sedan, och jag var ett litet barn som ramlat i en vattenpöl. Men nu satt jag 17 år i ett klassrum med mina vänner och grät och snora, för jag klarade inte matte-kursen (Vilket i den studen var hela min världs undergång) Lite töntigt då, men efter två kommar kaffe och praliner på mamma's jobb tycker jag att det är vare sig ålder helt okej att grina över misslyckade mål. Men, atm om jag skall vara helt ärligt nu när jag sitter här i min soffa känner jag lite mer....
...såhär: 
Men skall göra saker som det här, samt äta en burk jordnötssmör. Hoppas ni inte gråtit och snorat som jag, och kom ihåg att det är så jävla okej att inte va okej. Puss!
Psykiskt förkyld, skitliv | |
#1 - - Anonym:

Känner igen känslan ! :P

#2 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Det är verkligen tråkigt när man misslyckas med sina mål, men tyvärr så är det en del av livet och något som vi alla gör på ett eller annat sätt. Hoppas det känns bättre snart! :)

#3 - - Prietha:

Det är verkligen okej att inte vara okej! Längtar verkligen inte till mattekurserna (lol varför valde jag ekonomi, jubelidiot nr 1) men om det ska finnas toppar så finns det dalar och vice versa, det blir snart bättre hun!<3

Upp