66. Dåliga kyssar // bättre hångel

 
För jag vänder ryggen och ser dem bli mindre, snart finns ni inte kvar. Alla minnen, sorger och falska hopp, alla vänner, ställen och fester når sin botten, jag glömmer er och den lilla kommun vi lever i, ni finns inte för mig. Jag fortsätter leva i en total lycka, för nu har även jag fått brevet, det brev jag trodde jag aldrig skulle få, det brev med min framtid skrivet i bläck. Till hösten börjar jag på Schillerska, ja nu är det verkligen sant! Jag vänder ryggen och glömmer Partille, nu finns du inte kvar. 

Ikväll skall jag äta veggi-tacos i pitabröd, läsa böcker jag redan läst och se de dåligaste av kriminalserier, fly från ångest och ätstörningar och bara vara Linnéa-viktoria, som mår bra. 
Har förresten inga idéer på vad jag skall måla/teckna, så lämna gärna några ord ↓ Och, lova att ha en fin helg, med för mycket mat, skratt och mer av sånt som man mår bra av. 
 
 
skitliv | Bok, Klänning, anorexia, black, canon, dagbok, dagens, fashion, foto, göteborg, mat, mode, outfit, vegan, vegetariskt, veggi | |
#1 - - Lina:

Hm, här kommer jag med lite slumpmässiga halvdana tips på vad du skulle kunna teckna: En luftballong, ett landskap, någon slags människa eller någon helt annan overklig varelse. Grattis till Schillerska förresten! :-)

#2 - - Emma Broberg :

åh vad härligt att du kom in, grattisgrattis!! c:
min håkan konsert var också alldeles underbar trots att jag inte stod så långt fram, stämningen var verkligen underbar!! ha en bra helg du med, kramar!! <3

#3 - - Emma:

Du är så förbaskat bra på att skriva, åh! Grattis grattis grattis!! Du är så bra. Puss<3

Upp