147. Det gör ont att se mig själv i spegeln

April, solen skiner men jag orkar faktiskt inte. Det gör ont att se sig själv i spegeln, det är svårt att äta och jag stannar hellre här. Med kaningos, tumblr och alla typer av serier. Det är helt okej, det är okej att börja sitt lov med att inte orka och att istället stänga av för bara några timmar. Ibland klarar bara inte kroppen, av. 
 
Men, för att lätta det hela. I morgon kväll kommer min syster ner från värmland och stannar i Göteborg för ett par dagar, det skall bli så skönt att ha en av två av de personer som vet allt, och känner mig här. Vad har ni för planer till helgen, eller påsken om ni nu firar det? 
skitliv | 2015, april, canon, foto, macbook, me | |
#1 - - fanny ahlm - hörselskadad:

fin blogg, Ha en trevlig påsk! /www.nouw.com/ahlm

#2 - - Linn:

Go påsk till dig, fina du!

Jag har börjat mitt lov precis som dig för den där orken har sprungit ifrån mig också.

Svar: Åh detsamma finis! Orken kommer nog snart, vi har all rätt till att bara kolla serier i en vecka! <3
Linnea-Viktoria

#3 - - Zara Andersson:

Ååh, har också mest känt "woah, ska en orka med saker på loven?" men nej, det behöver en inte som du säger.
Ha det fint, vila, träffa fina människor en orkar träffa och bara vara. Kram och ta hand om dig fina du♡

#4 - - Tea:

Vila upp dig ordentligt och gör precis vad du vill finis! :) massa kramisar <3

#5 - - Cecilia Johansson:

Du är verkligen jättefin ♥ vila upp dig vännen!

Upp