154. Lunch & en Storebror

Igår natt kom min storebror hem efter att ha varit iväg i Asien i över en månad. Vi bestämde syskon-dag och tog mammas bil ner till Partille, för en fika/lunch (som jag bjöd på) på Le Pain Francais. Soy Chai-latte vart inte helt fel, fastän det nästan vart vår utomhus. 
skitliv | |
#1 - - Tea:

Åhh så mys!! :D

#2 - - ♫♪ sandra:

mysigt :)

#3 - - fanny ahlm - hörselskadad:

åh tack så mycket!!

#4 - - linah:

åh va härligt att han är hemma:D!

haha min bror har vart ute o rest i 3år nu ;/

#5 - - Anna:

Härligt med en date med brorsan! :)

#6 - - http://siliiins.blogg.se:

Underbart!

#7 - - MALIN:

Så mysigt :) Jag har också umgåtts lite med min bror idag!

#8 - - Prietha:

Åh så kul att resa iväg så länge, var han på bara ett ställe eller reste han runt i hela Asien?

Upp