169. Övningskörning teori & nya växter

Hej hej, sitter (skit)hungrig och är väldigt nöjd med mig själv. Har idag läst lite teori, ätit en mega god frulle samt övningsskört i någon timma samt köpt en massor av färska kryddor och denna ↑↑ lilla vän. En bra söndag helt enkelt fri från söndagsångesten. Har även hunnit träna, skippat att vara ute i det fina vädret och kollat på klipp om Zara larsson. 
Men, nu skall jag försöka få i mig middag och hitta en bra film, tips får ni gärna lämna.
 
skitliv | |
#1 - - Prietha:

Åh Chef är så himla bra!!

#2 - - Ebba:

Låter som en hur bra söndag som helst ju!

#3 - - Celine:

Kan inte de där typ bita av fingret på en? Haha vet inte om det är sant eller om min farbror sa så för att jag inte skulle stoppa in mina fingrar i dom när jag var liten :')

#4 - - linah:

låter som en grym dag:) va kul med övningskörning,
håller också på med det, men är mindre bra på att plugga teori haha!

sv; åh tack så jättemycket:D va kul att du tycker det
haha ja, vi ska försöka iallafall;)

#5 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vad skönt att slippa söndagsångesten! Den drabbar alltid mig haha.

Upp