168. Majorna - 4 bilder från en annan helg

1. Me n Conny 2. Conny, Miranda, Milla & en Nora i bakrunden 3. En Nora som går iväg 4. Spring i trappan
Från en helt annan lördag men i brist på annat fint får dom passa in. Gårdagen slutade även bra, The Avengers var enligt mig så så bra, kan ju även bero på den kärlek man har för Marvel samt stora crush på Robert Downey Jr. Vi åt middag på Tildas (veg-pasta som alltid) Och allt slutade med gos hos pojkvännen. 
 
Idag har jag hunnit vakna i hans säng i hans famn, ätit frulle i hans kök samt suttit och målat i hans säng (väldigt mycket han men så är det när man är kär) Har haft en myslördag så långt alltså. Nu sitter jag i min säng, med min kaffe kopp samt kanin i famn och skall lyssna på Hellström samt det regn som slår mot fönstret. 
 
Foto, skitliv | bio, friday, friends, happy, lördag, the avengers, vänner | |
#1 - - Celine:

Så härliga bilder!

#2 - - Karin:

Åh, härligt!

#3 - - Tea:

sv: åh ja men eller hur alltså?! :o håller med, tyckte också det var ett helt ok NP, men alla lärare blir verkligen så hetsiga för det?! >:(
ha en riktigt fin söndag, kraam!<3

#4 - - Netti:

Men åh vad mysigt :-D

Upp