193. Carp-Måndag

Har spenderat en stor del av min dag med kaninen på magen och Carrie's råd framför mig. Plöjer igenom första säsongen av Sex and The city lagom till det sommarlov som startar i morgon. Skall bli helt okej, fick även reda på att jag fått plats för att fixa intesivkursen matte1 nu, så tre veckor av mitt lov kommer gå till att plugga matte några timmar av dagen. Har förutom detta även tränat, ätit glass, melon och en sallad ur burk samt gått på kvälspromenad med min pojkvän, hållt hand, mött grannar och fått pussar på pannan.  
skitliv | |
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Det ser härligt ut, spännande innehåll i burken :)

#2 - - Vano:

Vad mysigt det lät!
Lycka till med matten :)

#3 - - Emma:

Sex and the city filmerna är bra, har inte sett serien! :)

Svar: Det borde du verkligen göra, den är så bra!! :)
Linnea-Viktoria

Upp