198. För kort kjol och kliande tröja

Idag har jag gått klädd i svart & grått, med för kort kjol och en kliande tröja från Boomerang (Som vart på tok för varm) Hade en två timmars lektion matte vid 8:10 i morse där jag vart för trött för att förstå ett enda ord om algebra, potenser och hur man skriver egna ekvationer. Kom hem för någon timme sedan och har bara gosat kanin och delat vattenmelon samt några körsbär. Skall senare hem till pojken min, gosa ännu mer fast utan kanin och slippa måndags-ångest. 
 
Foto, skitliv | boomerang, canon, foto, fotoblogg, kanin | |
#1 - - N:

Åh vad söt!

#2 - - Netti:

Men åh vilken söt ninis du har :-D

#3 - - Vanessa andersson:

Åh bara tanken på matte får mig att känna att jag borde ta tag i min mattebok här hemma... :(

#4 - - Prietha:

Är så tacksam för att jag slipper matte i 2 månader, dock så gillar jag algebra haha :))

Upp