118. Smoothie morning

Guten morgen! Klockan är stax efter halv sju och jag är näst intill redan färdig för att dra mig iväg till skolan (yey...vad trevligt) Började dagen med Smoothie, hallon, banan, jordnötssmör, mumma kardemumma samt kokos och soyadryck n some mandel q protein. Bra val, mycket gott, och rosa, alltid kul. 
 
Idag har jag som vanligt den värsta skoldagen, tisdag. Behöver plugga ihjäl mig inför en prov i morgon, vilket är mindre lockande, men sen skall jag och Mathilda börja filma för vår dokumentär som vi gör i Estet-kom. Skall bli najs, mindre bajs. Hoppas ni får en fin och go dag m sol n hångel och jodnötssmör, auf wiedersehen.
skitliv | bananbröd, dagens, godmorgon, gott, healthy, hälsa, mat, matblogg, morgon, planer, smoothie, soya, vegan | |
#1 - - Emma:

åh vad gott! Älskar smoothies :)

#2 - - emma:

Sv; Åh fina! Jag försöker men blir automatiskt viktigare med skolan än mitt eget mående tyvärr.. :(

ÅH DU ÄR DEN BÄSTA! Lite Gbg om dagen är bra för hälsan!!
Och lika så för dig, inte för att det kanske finns so mycket en kan vilja se från min sida men men. Tycker så så mycket om dig!<3

#3 - - sara:

Gott! :D

Upp