119. Got this good school feeling

En knubbig selfie inne på Weekday yo ↑
 Att det är vår utanför mitt fönster vilket ger det bästa selfie-ljus (Då man gör allt för att försöka ta den sötaste selfie m sin kanin) är något av alla saker som ingår i sånt att vara glad över, att man i detta väder måste sitta innomhus och plugga inför det prov man har i morgon... hamnar någon helt annanstans, möjligen i komposten med matteboken. Men, vår!? Göteborg + Spårvagnar som nästintill kör över en + sol = Happiness. Ingen mer höstdepression för min del tack. 
 
Det blev förövrigt ändrade planer idag, ingen filmning samt intervjuer för Ullevi-flickornas dokumentär inte, men antaligen tar vi det i morgon i stället. Så nu (mitt i min paus från pluggandet har jag suttit sedan fyra-tiden med frågor, atriklar, svar och fyra koppar kaffe inför provet om massmedia, intressant såklart men fyf*n vad jag hatar prov, och att behöva prestera, och betyg, skola, nationella samt allt annat i vårt samhälle som ger stress och ångest. Obs obs, två inlägg?? på en och samma Tisdag?? Gillas det eller vill ni att jag håller käft? 
skitliv | Håkan Hellström, dagens, djur, fashion, göteborg, kanin, me, ootd, outfit, planer, selfie, style, svartochvitt, tisdag, ullevi, vår, weekday | |
#1 - - NICOLE:

Härliga bilder :D
Mycket härligt med vår!! =)

#2 - - Prietha:

Inte så mycket happiness om man blir överkörd av en spårvagn kanske :// Men sol är ju allt för härligt!

Upp