125. pre-workout breaky

 
För det första, tack för era ord efter nedstående inlägg (gjorde mig något starkare, behövligt) Skall se hur framtiden leder, min historia kommer nog upp en dag. Men för det andra, jag har studiedag idag, vaknar ändå fem i åtta, fixar en kanon-frulle bestående av Kaffe, smoothie = nana, kokos, protein, clementin n some kardemumma (finns nu mer i allt jag äter lel) n a bowl w yoghurt n hassel n blåbär n chia. Skall sedan även träna, Helt okej Onsdag, aldrig fel aldrig fel. God morgon på er. Förresten förändras även mitt lilla liv idag, gissa vad? :-))))
skitliv | Frukost, frulle, kost, morgon, onsdag, preworkout, studiedag, träning | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Skönt med studiedag! :)

#2 - - Anita:

Underbart med lite ledigt :D

#3 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Det där såg riktigt gott ut!

Upp