126. I took my braces off

Förutom att ha en bra dag (really) samt slutat tidigt, blivit (nästan) helt klart i bildteorin och hälsat på min gamla kära grundskola (ångest till 1000) har jag haft min första dag utan tandställning?? Men det kanske ni inte visste? att jag hade räls, ler inte så värst överdrivet mycket. Vilket jag gjort hela dagen, mot både busschaufför och gamla tanter. Men som sagt, igår rök den, min kära vän under tre år som samlat så mycket maträster att man kunnat mätta en hel förskoleklass. Känns läskigt, att ha tänder och att le. Alltid, verkligen ALLTID haft komplex över mitt leende, eller egentligen hur hela min ansikte visas då jag ler. Vilket skall ändras yo. Hade gött, ät jordnötssmör men blanda ej m tandkräm. 
skitliv | canon, dagens, foto, komplex, selfie, smile, tandställning, torsdag | |
#1 - - Prietha:

Du är så vacker när du ler! Känner hur lite rivna morötter sitter i tandställningen just nu, fresh fresh, men det är definitivt värt mödan!

Upp