127. It's friday

Idag går jag klädd i en favorit, en svart stickad långärmad från Lager157. Ansiktet skriker nude och slipper kosmetik, då inga planer för denna dag finns. Min fredag kommer som den vill. Jag trivs såhär, utan smink (nästan helt) Lika bra som mens-råttan trivs m pepsiflaskor i mun, din idiot. 
 
Idag vet jag ej vad som händer, behöver inspo för att måla, behöver parkhäng för att må bra. Vill fika, dansa, skrika med till Känn ingen sorg samtidigt som jag inte orkar ta kontakt, inte orkar ta mig ut, min sömn ger ingen sömn, bara en typ av vila. Ha en trevlig, jävla fakking fre'da. 
skitliv | canon, dagens, foto, kanin, me, mens, mensråtta, planer | |
#1 - - Carolin Assili:

Vilka fina foto. Kaninen är ju bara så himla söt =)
Hoppas du får en underbar helg

#2 - - Emma:

Åh det skulle vara en dröm, det skulle bli den bästa bok någonsin!!

Det kommer vi, tillsammans kommer vi klara oss, kram<3

Upp