135. adidas orginals since 1949

Känner mig som en dröm, som en sextonåring född i fel tid (har jag alltid tyckt) som en liten treåring iförd den prefekta dressen. Perfektion. Igår fann jag då (istället för en :-( bomberjacka) denna tröja/jacka från Adidas, på myrorna. Billigt, second hand, alltså bra för miljö och historien samt exakt samma typ av marinblå som mina brallor (som inte ens är mina utan min bror's 11 åriga sig) Blev väldigt varm i själen. Hade världens flyt igår, både på myrorna och emmaus. Lel, nu skall jag dra och ha muntliga nationella i engelska, kul. :-)))
Foto, skitliv | adidas, adidasorginals, marinblå, newin, outfit, secondhand | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lycka till på nationella!

#2 - - Netti:

Vilket bra fynd och lycka till :-D

#3 - - vinylsnurrar.blogg.se:

Lycka till fina!!

#4 - - ♀ R E V O L T E N ♀:

Lycka till med nationella! Och jo, second hand är bra grejs, speciellt för miljön!^^

#5 - - Robex Lundgren:

finna bilder

#6 - - MALIN:

Fin du är!

#7 - - Skogsraah ☾:

sv: Det var det helt klart! :)

#8 - - Sara:

Älskar adidas ! Dansar alltid i adidas kläder :)

#9 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Hoppas det gick bra! :)

#10 - - Prietha:

Har i två månaders tid gått in på Sportringen en gång i veckan för att kolla om dom fått in sånadär svarta Adidas byxor i min storlek och varje gång har dom sagt nej :/ Dom är så himla snygga!

#11 - - Malin Thorell:

Jättesnygg tröja :D

#12 - - S A N N A ♥:

Åh vad snygg! Adidas är bäst!

#13 - - Anita:

Finis :D

#14 - - linah:

asså du e döödlig *___* <3

#15 - - sara:

Hoppas att det gick bra på nationella! :D

#16 - - Anonym:

Andra hand är bra. Då kan man stilla samvetet från att jackan var tillverkad av barn

Upp