137. Green Smoothie Bowl

Måndag's morgon och jag har som vanligt sovmorgon, samt bara en enda lektion, vilket är form. Alltså man kan säga att jag inte direkt har någon skola idag för jag går estet så har för det mesta bara kul. Well well, Började denna morgon med en smoothie bowl. En väldigt grön sådan gjord på: Banan, spenat, apelsin, kardemumma, citron n some (VIN)druvor. Försöker variera alla måltider, förr (Under lite hårdare tider när det gäller mat) Åt jag kanske, en kopp hallon, eller en halv banan eller inget mer än kaffe.. Men, toppade iaf denna (sjukt goda) Smoothie bowl m havregryn, Quinoa puffar samt nötter & chia. Lovely. 
Frukostar & sånt från mitt kök, skitliv | Frukost, matblogg, smoothie, smoothiebowl, vegan | |
#1 - - Pauline:

muuums!

#2 - - Lydia Elstig:

Gott!

#3 - - Cecilia Johansson:

Såg gott ut :)

#4 - - ♫♪ sandra:

gott!

#5 - - MALIN:

Det där ser riktigt gott ut!

#6 - - Skogsraah ☾:

Åh vad gott det ser ut!!

sv: Tack så mycket :) Ja, jag förstår väntan! Det är spännande att göra den första. Sedan är det kört. Då vill man bara göra mer ;)

#7 - - Sara:

Låter som en underbar smoothie :)

#8 - - Oslofru:

Mums, ser riktigt fräscht och gott ut :)

#9 - - N:

Vad gott!

#10 - - Sara Ekman:

Mums!

#11 - - Ida Lindborg ♡:

åh mums vad gott :) värt att testa :)

Sv: Tack så mycket :D

#12 - - Elena :

Gott!

#13 - - S A N N A ♥:

mums!

#14 - - Angelica:

Vad gott det såg ut :D

#15 - - Nicolina:

Detta ser så himla gott ut!! måste testa :)

#16 - - Kimmey:

Gott!

Upp