138. ootd #Monkistyle #nike

Byxor: Monki Skor: Nike Top: Jc
För svart är ingen färg det är så man känner sig, och jag mår sådär sjukt bra för det är sol över hela mitt Göteborg. Gått klädd såhär, ganska enkelt, ganska bekvämt och helt okej snyggt, möjligen en 4.5:a. Min dag har gått väldigt fort, kanske för att en lektion gick åt till att sova, den andra minns jag inte. Men har mått bra, trots trötta ögon.
Tw: Ortorexi
Idag har jag vilodag (herre min tjomme good for u) Och kräver choklad, en pojkvän som vill komma och skeda samt den där boken jag i natt fick för mig att börja läsa. Men i allt detta gos, skriker någon spring, bränn, bli trött, gör dig av med skiten. En Ångest. Med ortorexi går mitt liv i rutiner, som är svåra att bryta. "Måste springa så mycket, inte äta pasta, gå gå gå, nyttigt nyttigt", fucking hell! Det är skit jobbigt, och jag vänder mig nu till er, vad gör ni på vilodagar, finns det några tips att ge? 
Psykiskt förkyld, skitliv | jc, mode, monki, monkistyle, nike, ootd, outfit | |
#1 - - sjalvstark.blogg.se:

Åhh vad jag älskar svarta kläder!
Läs gärna min blogg! Min största hemlighet kom precis ut.

#2 - - Ida Lindborg ♡:

åh vad snyggt! du är så fin!

Sv: Tack så mycket :)

#3 - - Amanda Halldan:

Det var ju jättesnyggt! Enkelt men snyggt! Ser väldigt skönt ut också :)

#4 - - Emma:

Känner så igen mig i delen om ortorexi. Men du är så himla bra och stark så jag vet att du klarar det! Kram älskade du <3

#5 - - Prietha:

Du är så snygg! Känner igen mig så väl i att det är som en röst som bara vill bränna, bränna och bränna. Att ha just vilodagar, där man vilar till 100% inte ens typ vardagsmotion eller stretchar, tycker jag är ganska jobbigt och svårt men att sätta sig med en plugghög hela dagen eller jobba på t.ex bloggdesignen brukar funka för mig!

Jag tycker du ska mysa ner dig i sängen med den där boken, choklad och te (för vem älskar inte te?) och bara vara. Gör precis det du vill! Även om det är att inte göra ett piss eller att städa hela huset, gör precis det du vill och ät det du är sugen. Ett bra tips jag fått är "tänk inte, bara ät" vilket har funkat otroligt bra!

#6 - - S A N N A ♥:

Vad snyggt! Älskar skorna:D

#7 - - Tea:

så himla snyggt! :D
SV: Söta du, tack så jättemycket, blir såå glad hihi!! :D
Ha en riktigt fin dag nu, kramkram! <3

#8 - - Tea:

så himla snyggt! :D
SV: Söta du, tack så jättemycket, blir såå glad hihi!! :D
Ha en riktigt fin dag nu, kramkram! <3

#9 - - Sara Ekman:

fint :)

#10 - - linah:

åh va snygga skor!

#11 - - Anna:

Oj, jag är nog inte rätt person att ge råd.. Har inga problem att finna ro på mina lediga dagar, så ofta blir det serietittande timmar i sträck. Men en lunch på stan med bästa vännen funkar alltid! Eller en ensam-bio. Läskigt kanske, men mysigt.

Svar: Åh ensam-bio skall jag verkligen testa någon gång, tack för tipsen!
Linnea-Viktoria

#12 - - MATILDA ROSQVIST:

Så snygga skor :)

Upp