139. Nya penslar och akryldrömmar

Slutade tidigt idag, och i de regnväder (som kanske leder till snö) Göteborg drabbats av, tog jag mig till In-ex och köpte med mig två Pannå-dukar samt en blå akrylfärg. Dock är det tyvärr väldigt dyrt inne på In-ex så köpte även ett paket nya penslar samt en (tro det eller ej) Rosa-lila akrylfärg? Jag som föredrar att måla i svart&vitt, vad har hänt? Lite av min dag iaf, tänkte nu gömma mig för verkligheten då vädret är allt annat än glädje givande. Har ni några förslag på motiv? till vad en skall måla, får ni gärna lämna dem här ↓ Skulle göra min dag mvh estet utan inspo atm. 
Konstig konst, Outfits Saker & nya ting, skitliv | akrylfärg, inex, konst, newin, nytta, penslar, tgr | |
#1 - - linah:

sv: de e inte första gången jag besräller morroccanoil, haft de ett tag :) produkterna e jättebra

#2 - - MALIN:

Det är så kul och befriande att måla!

#3 - - Kimmey:

Oj, va många penslar du har :)

#4 - - Anna:

Usch, jag hoppas verkligen inte att det leder till snö! Det har vi haft nog av nu tycker jag :)

#5 - - S A N N A ♥:

Åh det är alltid kul m nytt:)

#6 - - Sara Ekman:

nice :)

#7 - - http://siliiins.blogg.se:

Åh, härligt :)

Upp