144. Chubby bunny

Min lilla mens-råtta sen tre år tillbaks
Kevin
Har ni några djur? Detta är mitt, eller ett av två då vi även har en liten tjomme till Undulat. Han är en på tok för nyfiken smått överviktig blandras av både rex och vädur, köpt ute på Göteborgs öa'r för 25kr som egentligen skulle gå till parkeringsbiljetten. 
Foto, skitliv | canon, djur, foto, kanin | |
#1 - - koehler:

åh så söt!

#2 - - sanna:

Åh vad gulli!

#3 - - Fanny:

Åh så söt! Skulle så gärna vilja ha en kanin men är tyvärr allergisk. :(

#4 - - Anna:

Vilken sötnos! Kaniner är så fina. Själv har jag två katter :)

#5 - - MALIN:

Vilka fina bilder :) Kram

#6 - - Tea:

Åhhh så söta bilder! :D
SV: Hihi ja men eller hur alltså, jag håller verkligen med dig! Den är så mumsig :D Ha en riktigt fin onsdag nu, kramisar! <3

#7 - - linah:

sv; vill först säga TACK för att du verkligen tog din tid till att läsa mitt inlägg! Och för att du förstår!
Och de gör riktigt ont att få läsa att även du varit i samma sits, och de gör ännu ondare att de är sååå himla vanligt !
Men är väldigt glad över att både du &jag fortfarande är kvar i denhär världen och de är vi utav en anledning
känns skönt att ha någon att prata med om dehär, ibland kanske de tillomed är skönare att prata med någon som man inte känner!<3

#8 - - Liie:

Men jisses vilken sötnos! Så svag för just kaniner, själv har jag en vit liten en :)

Upp