172.Valborg & min 17års dag!

En kväll då det pussades, togs selfies och dansades tills fötterna gjorde för ont i de klackar man bar. Det var min sjuttonårs-dag, en väldigt bra dag under Valborg. Mina vänner bjöd på fest, vi var vackra med blommor i hår, alla pussades och han var där. Tack för att ni gjorde min dag till den bästa någonsin. 
Extra bra dagar, skitliv | 2015, fest, födelsedag, nea 17 år, valborg | |
#1 - - Linnéa Thell Jansson:

Ni ser ut att ha haft det underbart!!

#2 - - Netti:

Vilka mysiga bilder och det ser ut som en lyckad kväll :-D

#3 - - annelie:

hoppas du hade det trevligt?

#4 - - annelie:

hoppas du hade det trevligt?

Svar: Ja, alltså hade du läst det korta inlägget hade du nog inte behövt fråga om jag hade det trevligt :)
Linnea-Viktoria

#5 - - Prietha:

Så kul att fylla år på valborg! Grattis i efterskott och jag velar mellan ekonomi och natur :)

#6 - - linah:

haha älskar ditt svar till ''anneli''

lyckost som fyllde år på valborg:D!! syns på bilderna med att ni hade kul, grattis i efterskott:*

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken himla bra dag! Grattis i efterskott.

Upp