178. Ledig pluggmåndag (pst tre måndagar kvar)

Hallo! Ny vecka och min börjar med ledighet, inte helt fel... eller ja, då min skoltrötthet gjort att jag under kristi-något ledigheten inte ens lagt en enda tanke på de sista uppgifter jag har innan sommalov, har detta lett till att jag nu denna måndag får sitta och stress-plugga klart det mesta. Och klockan är bara ett och jag har redan hunnit bocka av tre av uppgifterna, bara ett stort grupparbete samt en tavla och en textanalys kvar, hah. (Obs, hallongrotorna kommer upp ikväll)
 
Hade nu tänkt ta en pod-promenad eller springtur, eller bara en paus. Hoppas ni får en fin måndag. 
skitliv | artschool, bildochform, måndag, plugga | |
#1 - - Netti :

Vad skönt med en ledig måndag och vad smarrigt det låter med hallongrottor :-D

#2 - - Prietha:

Du förtjänar verkligen en paus från allt plugg!

sv: tyvärr inte! Den innehåller både vassle och ägg :/ Jag är en sån som /aldrig/ kollar på priset men på mathem så kostade den runt 30kr så jag skulle tippa på det!

Upp